۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۶۰۱۲۵۶
در نشست خبری برنامه های نوروز ۹۸ صورت گرفت؛

تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه|سخنرانی آیت الله مکارم در آیین تحویل سال

تشریح برنامه‌های حرم حضرت معصومه|سخنرانی آیت الله مکارم در آیین تحویل سال
نشست مطبوعاتی تشریح برنامه‌های نوروز 98 آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سالن حضرت خدیجه سلام‌الله برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیش از ظهر امروز نشست مطبوعاتی تشریح برنامه‌های نوروز 98 آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سالن حضرت خدیجه سلام‌الله با حضور حجت‌الاسلام مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر، هادی محمودنژاد معاون اجرایی و حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حرم مطهر برگزار شد.

بر اساس این گزارش هادی محمودنژاد طی سخنانی از آمادگی 20 هزار خادم حرم مطهر برای خدمت‌رسانی در ایام نوروز 98 خبر داد و گفت: سیستم‌های خدماتی، تهویه و آسایشی زائران در روزهای پایانی سال 1397 تعویض و حرم مطهر آماده ارائه خدمات در سطح مطلوبی به زائران آستان کریمه اهل‌بیت (ع) است.

محمودنژاد در ادامه سخنان خود به آیین افتتاح شبستان حضرت زهرا(س) که در ایام سالروز میلاد این بانوی عظیم الشان صورت پذیرفت، اشاره کرد و اظهار داشت: شبستان امام علی علیه‌السلام قبل از ایام کلنگ زنی اقدامات اولیه و مهندسی قوی را به خود دیده بود.

حجت‌الاسلام احمدی نیز طی سخنانی با اشاره به آیین مراسم تحویل سال 1398، گفت: هم‌زمان با چهارشنبه 29 اسفندماه این آیین از ساعت 22 آغاز و با سخنرانی حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی پایان می‌یابد.

حجت‌الاسلام احمدی از برنامه‌های جدید نوروزی سخن گفت و تصریح کرد: برنامه‌های سخنرانی عمومی حرم مطهر به کار خود ادامه می‌دهد درحالی‌که این برنامه‌های برای نوروز امسال با دعوت از سخنرانان مطرح کشوری تعداد این برنامه‌ها افزایش می‌یابد.

بر اساس این گزارش نمایشگاه نوروزی بهشت بانو همه‌روزه از ساعت 10 تا 14 و 17 تا 22؛ نمایشگاه حریم حرم که روایتگر زندگانی حضرت معصومه سلام‌الله علیها است همه‌روزه 10 تا 21؛ نمایشگاه آفرینش‌های فرهنگی و هنری فاطمی؛ ویژه‌برنامه‌های خانوادگی همراهی، برنامه‌های حرم شناسی و شخصیت شناسی، پرسمان خانواده و پویش ملی کتاب‌خوانی و عکس از اهم برنامه‌های حرم مطهر در ایام نوروز 1398 است.

ارسال نظرات